Alo 150 Ne Demek?

Alo 150 Ne Demek? Alo 150 Ne Demek?, BİMER uygulaması kapsamında Kaymakamlık, Valilik ve Bakanlıkların tümünde “Halkla İlişkiler Müracaat Büroları” kurulmuştur. Ancak “Alo 150” hattını cevaplamak üzere sadece valiliklerimizde çağrı merkezleri bulunmaktadır. Kaymakamlık ve Bakanlıklar' a “Alo 150” hattı üzerinden ulaşılamaz.

Alo 150 ne için kullanılır?

BİMER çerçevesinde kaymakamlıklar,valilikler ve bakanlıklarımızda halkla ilişkiler müracaat büroları kurulmuştur. Vatandaşlarımız bu bürolara şahsen gelerek müracaatta bulunabilirler. BİMER uygulaması için Türkiye genelinde 'Alo 150' numarası tahsis edilmiştir.Vatandaşlarımız bu numaradan BİMER' e ulaşabilirler.

Alo 150 ne Hattı?

Hizmetin sağlıklı ve herkese eşit bir şekilde işlemesini temin etmek amacı ile oluşturulan CİMER sistemine, internet ortamında ve Alo 150 aracılığıyla günde 1 kez başvuru yapabilirsiniz.

Cimere ne tür şikayet edilir?

CİMER'e Hangi Konularda Şikâyet Yapılır? CİMER'e yapılacak şikâyetlerde konu sınırlaması yoktur. Vatandaş talep ettiği ya da şikâyet etmek istediği her konuda başvuru yaparak şikâyette bulunabilmektedir. Önemli olan talep veya şikâyette bulunulan konunun açık, anlaşılır ve doğru bir şekilde ifade edilmiş olmasıdır.

Cimere şikayet edince ne olur?

CİMER'e yapılan başvurular hızla başvuruya yanıt verecek ilgili kurum ve kuruluşa ulaştırılacak. Başvuru konusu, bir kamu kurum ve kuruluşu, personeli veya yöneticisi hakkında şikayet niteliğindeyse başvuru, bir üst amire gönderilecek. Şikayet bu amir tarafından işleme alınarak başvuru sahibine yanıt verilecek.

CİMER e şikâyet edince isim görünür mü?

Şikâyet niteliğindeki başvurularda, CİMER personelinin gerekli görmesi hâlinde başvuru sahibinin lehine olmak üzere kimlik ve iletişim bilgileri gizlenebilir. Bu durumda başvuru sahibinin kimlik ve iletişim bilgileri gizli olarak işleme alınır ve sonuçlandırılır.

CİMER bir işe yarıyor mu?

CİMER bir makam yerine geçerek bir işi yapmaz, hatta aslında doğrudan o makama ulaşarak o işin yapılmasını da sağlamaz. Başvuruyu ciddi görürse o makama ulaşsa dahi bir inceleme yapılmasını sağlar ya da uyarıda bulunabilir.

CİMER kaç gün içinde cevap vermek zorunda?

Başvurunun konusu 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu uyarınca bir bilgi ya da belge talebi ise cevap verme süresi 15 iş günüdür.

CİMER in telefonu var mı?

Cumhurbaşkanlığı Alo 150 Hattı Meşgul. 2305935111 numaralı CİMER şikayetimi iptal etmek istiyorum.

150 CİMER ucretli mi?

Belirtilen yöntemlerle taleplerinizi bize iletmeniz durumunda, Başkanlık, talebinizin niteliğine göre talebi en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandıracaktır.

CİMER 1000 TL yardım başvurusu nasıl yapılır?

Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi başvurusunda bulunmak isteyen kişiler direkt olarak e-devlet üzerinden giriş yapabilir ya da “cimer.gov.tr” internet adresinden TC kimlik numarası, ad, soyad, annesinin evlenmeden önceki soyadı, kimlik seri no ve cep telefonu bilgilerini girerek başvuru sayfasına gelebilirler.

Cimeri kime şikâyet edebilirim?

CİMER'e Neler Şikayet Edilir? CİMER'e yapılacak şikayetlerin bir sınırlandırması yoktur. Vatandaşlar her türlü sıkıntılarını CİMER'e bildirebilirler ya da bazı şeyleri alep edebilirler. Bunun için bir sınırlandırma yoktur ancak yazılan dilekçenin uygun bir dilde olmasına dikkat edilmesi gerekir.

Cimere şikâyet paralı mı?

ALO 150 telefon yoluyla CİMER'e şikayet:

ALO 150 CİMER hattı acil aramalar kapsamında olmadığından dolayı ücretli bir servistir.


1 Euro Kaç TL