Internetten aldığım ürünü iade etmek istiyorum ne yapmalıyım?
Internetten aldığım bir ürünü nasıl iade edebilirim?, Tüketici 14 gün içinde satın almış olduğu ürünü açıkça belirterek bu ürünü iade etmek istediğini yazı ile mağazaya bildirmelidir ve cayma hakkının kullanılacağı bildirildikten sonra 10 gün içerisinde ürünü satıcıya iade edilmesi gerekir. İade için ürünü gönderim masrafı satıcıya aittir.
Internetten aldığım bir ürünü nasıl iade edebilirim?
Internetten aldığım bir ürünü nasıl iade edebilirim?,
Tüketici 14 gün içinde satın almış olduğu ürünü açıkça belirterek bu ürünü iade etmek istediğini yazı ile mağazaya bildirmelidir ve cayma hakkının kullanılacağı bildirildikten sonra 10 gün içerisinde ürünü satıcıya iade edilmesi gerekir. İade için ürünü gönderim masrafı satıcıya aittir. Hangi durumlarda iade kabul edilmez?
Hangi durumlarda iade kabul edilmez?,
Cayma hakkınızı online olarak satın almış olduğunuz ürünlerde kullanabilirsiniz. Yasal olarak 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin siparişinizi iade edebilirsiniz. Bunun için öncelikle ön bilgilendirme formunu okumuş ve mesafeli satış sözleşmesini onaylamış olmanız gerekiyor. Aldığım ürünü iade etmek istiyorum ne yapmalıyım?
Aldığım ürünü iade etmek istiyorum ne yapmalıyım?,
Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek mal/hizmetler, hızla bozulan ve son kullanma tarihi geçen mal/hizmetler, tek kullanımlık mal/hizmetler, kopyalanabilir her türlü yazılım ve programlardır. Satıcı para iadesi yapmak zorunda mı?
Satıcı para iadesi yapmak zorunda mı?,
1. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereğince alıcı, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin, satın aldığı ürünü teslim tarihten itibaren 14 (ondört) gün içerisinde cayma hakkını kullanarak iade edebilir. Iade kabul etmeyen satıcı nereye şikayet edilir?
Iade kabul etmeyen satıcı nereye şikayet edilir?,
Mağazadan Alınan Ürünler Yönünden Cayma Hakkı
6052 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunda, mağaza ya da firmadan görerek satın alınan ürünlere cayma hakkı tanınmamıştır. Bu kanun uyarınca mağazalara böyle bir iade alma yükümlülüğü getirilmemiştir. Iade kargo ücreti kime ait?
Iade kargo ücreti kime ait?,
BTK Tüketici Sitesi. BTK Bilgi ve İhbar Merkezi'ne 120 Numaralı Telefon Kanalıyla Ulaşılabilmektedir. Memnun kalmadığım bir ürünü nasıl iade edebilirim?
Memnun kalmadığım bir ürünü nasıl iade edebilirim?,
Ticaret Bakanlığı, 2022 yılında Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinde değişiklikler yapmıştı. 1 Ekim 2022'de yürürlüğe giren yönetmeliğe göre, e-ticaret iadelerinde kargo bedelini müşteri ödeyecekti. Siparişi iptal edince para geri gelir mi?
Siparişi iptal edince para geri gelir mi?,
İade işlemi için, ürün ile birlikte orijinal faturanın (sizde bulunan tüm kopyaları) yanı sıra iade sebebini içeren bir dilekçe de göndermelisiniz. Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, sipariş vermeden önce uyum konusunda teknik destek almanız önemlidir. Trendyol dan aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?
Trendyol dan aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?,
Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır. Ürün iade şartları nelerdir?
Ürün iade şartları nelerdir?,
Tüketiciler, uzaktan yapılan alışverişlerde (İnternet, telefon yoluyla gibi)14 gün, kapıdan satışlarda yine 14 gün ve taksitli alışverişlerde ise 7 gün içerisinde, hiçbir gerekçe ileri sürmeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkına sahiptir.14 günlük süre, satın alınan bir ürün ise ürünün tüketiciye teslim ...